Monori Homemade Bakery House

Tuesday, March 27, 2012

Angry Bird Cupcake

最近好像都在做angry bird的系列。。3月尾都比较多订单。。我的朋友这个蛋糕日期也碰巧都在我有订单的时候,后来她还是配合我的时间换了又换取蛋糕的日期,真是很support我。。感恩。。收到蛋糕时朋友有给评说蛋糕颜色不够bright,如果更加bright会更好。。我有解释说,我蛋糕以健康为主,不会放多多的色素,所以颜色会比较浅。。不过如果要深一点的色下次的订单要说明要求。。我可以加重颜色。。后来她也接受了理由。。

朋友的评语: ‎Monori Tan : now, i know brighter color will need to put more coloring as you informed. The butter cakes were nice. Next time, should try other cakes from you..the sick mommy (PL), old monster (CC) & little monster (CY) likes the butter cake... But the birthday boy (CM) is yet to appreciate cakes..These cakes that made by monori was much more better than those from Almigo's.
PM的评语:不会甜,我们买almigo的,蛋糕干干又甜。。
我孩子爱吃你的蛋糕。。。可是angry birds, 。不吃。。。
连我老公也说你的蛋糕好吃。。。
他不吃蛋糕的。。。



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...